تاریخ برگزاری ایده‌شوی خدمات کسب و کار گلستان تغییر یافت
دبیر اجرایی نمایشگاه خدمات کسب و کار گلستان:

تاریخ برگزاری ایده‌شوی خدمات کسب و کار گلستان تغییر یافت

اختتامیه نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار گلستان برگزار شد 

شاه‌حسینی، دبیر اجرایی نخستین نمایشگاه و همایش خدمات کسب و کار گلستان گفت: شرکت‌کنندگان حاضر در این رویداد، توانمندی‌ها و خدمات مختلف قابل ارائه خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشتند.
شاه‌حسینی، دبیر اجرایی نخستین نمایشگاه و همایش خدمات کسب و کار گلستان گفت: شرکت‌کنندگان حاضر در این رویداد، توانمندی‌ها و خدمات مختلف قابل ارائه خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۱۴۶۰۸۹۷
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان دبیر اجرایی نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار استان گلستان با اشاره به لزوم شناسایی و معرفی امکانات و توانمندی‌های این حوزه گفت: این نمایشگاه  در محل کارخانه نوآوری گرگان برگزار شد و واحدهای ارائه دهنده خدمات به صاحبان کسب و کار، صنایع و بازرگانان؛ با هدف معرفی توانمندی‌های خود در این رویداد شرکت نمودند.

رضا شاه‌حسینی افزود: این نمایشگاه توسط اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان و حمایت ویژه‌ی شرکت شهرک‌های صنعتی و پارک علم و فناوری گلستان و با اجرای شرکت کیفیت سازان سبز برگزار شد‌.

وی با توضیح این که این‌گونه نمایشگاه‌ها فرصتی بسیار مناسب است تا کسب و کارهای مختلف، آخرین دستاوردها، خدمات و توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند؛ بیان کرد: شرکت‌کنندگان حاضر در این رویداد نمایشگاهی سه روزه، خدمات مختلف قابل ارائه به مجموعه‌های صنعتی، معدنی و بازرگانی را در قالب رسانه‌های چاپی، مالتی مدیا، الکترونیک در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند و یا در مذاکرات چهره به‌ چهره، آن‌ها را تشریح نمودند.

شاه‌حسینی برگزاری کارگاه‌های آموزشی، جلسات هم‌اندیشی و مشاوره با مشاوران کسب و کار را از دیگر بخش‌های این رویداد برشمرد و افزود: در این نمایشگاه ارایه دهندگان خدمات در بیش از ۸۰ گروه از جمله سرمایه‌گذاری کسب و کار، خدمات حسابداری و حسابرسی، خدمات فناوری، نوآوری و هوشمندسازی کسب و کار، خدمات آموزشی و توانمندسازی، مدیریت زنجیره تامین، خدمات طراحی و تاسیس کارخانه، خدمات احیا و بازآفرینی کسب و کار‌های غیر فعال، خدمات مشاوره حقوقی، خدمات بیمه و امور مالیاتی، خدمات فنی و مهندسی و … امکان حضور داشتند که در نهایت تنها با حضور ۳۵ شرکت و در قالب حدود ۴۰ کانتر برگزار شد.

وی برگزاری ایده‌شوی خدمات کسب و کار در صنعت را به‌عنوان یکی دیگر از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه برشمرد و گفت: تیم‌های شرکت کننده با ارائه ایده‌های فناورانه در روز دوم به رقابت پرداختند و سه ایده‌ی کیوزلند از میلاد سیسی، سامانه یکپارچه مواد غذایی از فاطمه مسعودی و کاربرد هوش مصنوعی در صنعت از مریم دماوندی به عنوان ایده‌های برتر انتخاب شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها